Tervetuloa Itä-Suomen Lääketiedetapahtumaan 20.-22.09.2022!

Vaikka kahden edeltävän vuoden virtuaalipäivät ovat olleet ilahduttavan pidettyjä, toivomme kuitenkin pääsevämme tarjoamaan teille pitkästä aikaa läsnäolokoulutusta, jolloin mahdollistuu myös kollegojen sekä näytteilleasettajien tapaaminen. Virtuaalitapahtumissa olette kokeneet hyödyllisenä luentojen jälkikatselumahdollisuuden, joten tämän tulemme tarjoamaan teille jatkossakin. Myös tiistain pienryhmät palaavat ohjelmistoon, tarjolla on kriittisesti sairaan potilaan hoidon sekä mikrokirurgiaa yleislääkärille -opetuksen lisäksi lääkärin hyvinvointiin liittyvä työpaja. Tulkaa kaikki rohkeasti mukaan hakemaan eväitä työssä jaksamiseen ja -kehittymiseen!

Iltajuhliin lähdemme koronavuosien jälkeen rakentamaan hieman uudenlaista konseptia. Pääpaino on kuitenkin edelleen mukavalla yhdessä ololla sekä hyvällä musiikilla. Toivottavasti saamme tavata mahdollisimman monet teistä myös iltajuhlien merkeissä.

Tehdään näistä päivistä yhdessä laadukkaat, rennot sekä rentouttavat koulutuspäivät!

Mari Asunmaa, järjestelytoimikunnan puheenjohtaja
25.2.2022

Kuva: Pentti Vänskä / Lääkärisanomat

Itä-Suomen Lääketiedetapahtuman virallinen tiedotuslehti (Lääkärisanomat 2/2022) on luettavissa tästä.

ISLT 2023 on 19.-21.9.2023